Contact Info / Websites

All 46 movie Reviews


Pepsi's Gun 2 Pepsi's Gun 2

Rated 5 / 5 stars

LOL i loved the taco bell part!

Sweet movie! you did a damn good job on this! it hade some great jokes in it! you gotta love these kinds of clock flashes!



Mario's Ten Commandments Mario's Ten Commandments

Rated 5 / 5 stars

thou shalt not die from a goomba...LOL

i loved that line! excelent flash, very funny! old school gamers will love this!



Ghostbusters: Episode 1 Ghostbusters: Episode 1

Rated 5 / 5 stars

LOL, Excellent!!!

awesome, man! my fav B horror movie mixed with one of my fav childhood movie!! lol the end was great! sweet job on this!! keep it up!



Love Is Rough Love Is Rough

Rated 5 / 5 stars

lol, awesome flash!

you did a great jop animating! it looks really cool and flows smooth. the only problem is the action script, it dosent stop at the begining or the end. other than that, top quality stuff here!



fun stuff 751 fun stuff 751

Rated 5 / 5 stars

Fiven!!

Pirates kick ass! good job, keep it up!


nazibomb responds:

thanks a lot.


Rokémon! Rokémon!

Rated 5 / 5 stars

LOL!!

hahaha, now i have the song in my head! it was very funny, good job! FIVEN!



Squaresoft's Angels Squaresoft's Angels

Rated 5 / 5 stars

hahaha, thats some funny crazyness

i thought the SAME thing the first and every time i play FFX-2. i've owned it for like a month but have only played it 3 times :P good job, i loved it! FIVEN!



The 12 Pains of Christmas The 12 Pains of Christmas

Rated 5 / 5 stars

Wow...

That was just awesome! i really mean it, it was soooo GREAT! i loved how strawberry was looking all over the world and in the paintings, that took some skill to remake those! If i could vote higher than a Fiven i would!!! Congrats again, keep up the great work!!!



Whassup - The ClockFiles Whassup - The ClockFiles

Rated 5 / 5 stars

sweet!

lol, very funny and nicely done! i really liked it! its cool how you made strawberry look, he looks like a kid :p all 5's and 10's for you!!! Excellent Clock movie!


People find this review helpful!

Sonic Candy Fight Sonic Candy Fight

Rated 3 / 5 stars

nice and smooth

good job on this! it flows really nice! the only thing i didnt like was that died! i love tails but i still gave you a 4! keep up the good work!